جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج با انتقاد از عدم پاسخگویی برخی مدیران استانی به انتقادات و مطالبات مردم، عنوان کرد: بنده شخصاً برای پیگیری مشکل شهروندان با یکی از مدیران چندین بار تماس گرفتم ولی ایشان پاسخگو نبودند که این کاری ناپسند می‌باشد و جای تاسف دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج در سخنانی اظهار داشت: آمارهایی در بحث کاهش تورم در رسانه‌ها انتشار می‌یابد که در عمل و با بررسی بازار می بینیم که این ارقام و عددها نادرست است و همچنان تورم در بازار بخش بزرگی از جامعه را با مشکل روبرو ساخته است.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: باید برای کاهش تورم و همچنین کاهش نرخ بیکاری به صورت عملی وارد میدان شویم تا با این کار بتوانیم بخش اعظمی از این مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم از وضعیت اقتصادی که امروز آنان را آزار می‌دهد شاکی هستند بنابراین مسئولان وظیفه دارند که به این مشکلات و نارسایی‌ها هرچه سریع‌تر رسیدگی کنند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ایران و به ویژه استان کردستان از نظر منابع خدادادی بسیار غنی و ثروتمند می‌باشد بنابراین نباید شاهد چنین مشکلاتی در کشور و این خطه از مملکتمان باشیم.

ماموستا رستمی در ادامه با انتقاد از عدم پاسخگویی برخی مدیران استانی به انتقادات و مطالبات مردم، عنوان کرد: بنده شخصاً برای پیگیری مشکل شهروندان با یکی از مدیران چندین بار تماس گرفتم ولی ایشان پاسخگو نبودند که این کاری ناپسند می‌باشد و جای تاسف دارد.

امام جمعه شهرستان سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه و نهضت عاشورا اشاره کرد و عنوان داشت: امام حسین علیه السلام و یارانش و اهل بیتش برای دفاع از دین مبین اسلام و ارزش‌های دینی در برابر ظلم و ستم قیام کردند و در این راه جان خود را فدا کردند.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته شاهد کشته شدن سه نفر در شهرستان سقز بودیم که این کار هم از نظر انسانی و هم از نظر دین مبین اسلام بسیار عملی زشت و غیرانسانی می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha